La meva llista de blogs

  • Catarates Victoria - Un dels llocs màgics que sempre tinc present de les pel.licules és el llac Victòria, a l interior de l Àfrica, al riu Zambeze. Recordo una de Tarzan que n ...
    Fa 7 anys
  • 8 gols no es fan cada dia - El Barça venia de empatar 2 partits i la caverna mediàtica ja ho definia "fi de cicle" però quan aquest equip es proposa un repte el cumpleix. El Barça va ...
    Fa 12 anys

dimarts, 16 de febrer del 2010

PRESENTACIÒ

Hola em dic Mariona,tinc 10 anys,vic a ST.Boi de Llobregat hi vaig a l'escola Thau de Barcelona.
Avans ja tenia un bloc,però crec que encara era una mica petita i no li feia molt de cas,el vaig anar deixant.Hi he decit fermen un altre.Aquet blog tractara de els meus hobys que com b als meus amics saben son,inventarme:
poesias,histories de por,guions,bè to lo que sigui inventarme coses i exprasarme.
Donç aquet blog tractara d'aixo.

1 comentari:

  1. Hola Mariona soc l'albert i em sembla molt bè que t'hagis fet aquest blog.

    ResponElimina